Ei utfyllande okkupasjonshistorie.
I «Hjortestien» danner kjente konflikter rundt turisme utgangspunkt for en sammensatt erkjennelse om forholdet mellom menneske og natur.
Keri Russell overbeviser igjen – denne gang som presset, men snartenkt ambassadør.
Colosseum ser spektakulær ut, men «Gladiator II» er kitschversjonen av «Gladiatoren».
Sårbare vitne opnar seg takk vera nydeleg filmatisk anonymisering.
Regnbuefarvet «Askepott» er ikke direkte kattemyk, men lander likevel på benene.
Ein dokumentar om «klosterliv» i fengsel er den beste julefilmen hittil.
Ein komisk film om tragediane i livet? Ja takk det passar no.
Julenissen kidnappes av en juleheks.
Astrid Lindgrens ånd er berre tidvis til stades i animasjonsfilmar av varierande kvalitet.
Filmen om Gunnar Sønsteby er ein bortkasta sjanse til å laga ein moderne spelefilm om kamp for demokraktiet.
«Ljósbrot» ville stått seg enno betre som kortfilm.
«Slutt! Eg meiner det!»
Pedro Almodóvars første engelskspråklige spillefilm er klok, varsom og nysgjerrig.
Gullpalmevinneren sitter ikke helt.
Å overleva mor si er òg ein kunst.
Portrettet av den unge Donald Trump får fram detaljar, men det store bildet er vagt.
Årets beste animasjonsfilm er også en av årets beste filmer, uansett kategori.
Det grenselause livet til surrealisten og krigsfotografen Lee Miller blir tørt stoff i «Lee».
«I Saw the TV Glow» gaper over for mye.
Kan ein like godt gå på kino som til familieterapeut?
«Snørra og Snerken» er neppe en vinner for hele familien – men trolig for syvåringen.
Dag Johan Haugerud søker etter et blikk som ser mennesket med større ømhet og aksept enn det selv er i stand til å mane fram.
Tidenes svenske dokumentarsuksess er både god og gripende.