«1969 – True. Crime. Theatre» er en forestilling om å søke sannheten for fedrenes synder. Og om samtidas yndlingssjanger.
Er arvingane etter nokre av dei største dramatikarane frå 1900-talet i ferd med å bli sin eigen verste fiende?
«Glade dager» hadde fortent ei langt friare tolking enn det regissøren har fått lov til.
Ei teksttru og lågmælt framsyning som reiser langt fleire spørsmål enn svar.
«Rød høst» er ekspressivt teater som legger en sårbar kvinnerolle for dagen. Men forestillingen kommuniserer ikke alltid like godt.
Alle ordene på scenen suger krafta ut av Steve Tesichs sterke dramatikk.
Ei juleforteljing som byggjer opp om undring og spørsmål utan svar.
«Kristiania magiske tivolitheater» er ein gedigen hyllest til scenekunstens evne til å skape glede, undring og rein magi.
James Long og Andrea Spreafico byr på ei intelligent meta-meta-meta-framsyning.
Ei framsyning der poesien og det vakre druknar litt i surrealistiske påhitt.
Ein lite ærerik del av norsk etterkrigshistorie er blitt eit mektig drama på Nordland Teater.
«Solaris» utforsker kunsten og mennesket på et åpent vis.
Nå vet jeg hva som kan lokke en forknytt hvit nordmann ut på dansegulvet.
Eit mektig og lyrisk epos som tek oss gjennom hundre års samisk historie.
Nationaltheatrets oppsetning av «Lille Eyolf» gir lys til et mørkt drama.
Teater Innlandet har forvandlet den omstendelige fortellingen om «Pinocchio» til en visuell fulltreffer for barn.
Dette er Carte Blanche slik du garantert aldri har sett dem før.
Ei framsyning som vil så mykje, men som druknar i form og uferdig framføring.
«Heksejakt» er eit mektig og sørgjeleg aktuelt drama som blir litt for omstendeleg i dialogen.
Trøndelag Teater har ikkje spart på noko i ein spektakulær presentasjon av draumelandet Narnia.
Mia Habibs «Samkome» skaper et kollektivt sørgerom for ei tid som trenger det.
Med «The days out there» viser Ibsenpris-vinner Lola Arias og hennes briljante lag oss hva kunst handler om.
Eit intenst og gripande teater om kostnadane ved å våge å varsle.
Den andre forestillingen i «Særp Tropez»-trilogien har blitt et utflytende prosjekt som vil for mye på én gang.