Guri Kulås
Tilsett i Klassekampen sidan januar 1998. Kultur- og kommentarjournalist med særleg ansvar for filmkritikk og spalta Barnefilmfredag. Opptatt av populærkultur som uttrykk for tidsånd, kollektive fantasiar og reell maktutøving.

Artikler

Kva er mest låtteleg: At Aschehoug forsvarer PR-tabben som kunst eller at Schibsted slår på den presseetiske stortromma?

Ingen forsvarsteknologi kan berga verda frå presidentars kontroll over atomknappen.

Debutfilmen «Sorry, Baby» klarer kunststykket å spinna ei filmatisk flott og menneskekjær historie av eit rått og øydeleggande tillitsbrot.

Finnmarks filmpoet
Knut Erik Jensen rundar 85 år.

Husmorhæren herjar på World Wide Web, men «fotsoldatane» står aleine på kjøkena sine

«Henden» er eit forsvar for journalistiske ideal.

Skildringa av isolasjon og samhald på Holmlia er styrken, og avgrensinga, til «Etter Benjamin».

Lova vest for Pecos
Hollywood-duell i solnedgang mellom militærstaten og ein venstreradikal undergrunn.

Robert Redford (1936 – 2025) satsa på amerikansk ungdom og på den humanistiske filmen.

«The Studio» råkar blink med satiren, men skyt med blankt.

«Rebel Royals»: Vi har å gjere med to svært sjølvsentrerte menneske

«Alt eg ber om, er å få ta vare på far»
På grunn av den israelske blokaden av Gaza fekk Mohamed Jabaly aldri tatt farvel med mora. Skal han mista faren på same vis?

Bård Breiens familiesaga om porno og kvinnekamp blir for overflatisk.

Vi treng meir usemje i norsk filmkritikk, men ikkje meir smålegskap.

«Er det gut eller jente?»

Korona tatt på kornet
Pandemien brukt til tragikomisk avsløring av eksistensiell krise.

Den vakre «Gaucho Gaucho» flørtar med eksotisme.

Er bussing av elevar svaret på sosial splitting mellom aust og vest?

«Young Hearts» er ein god samtalestartar for familiar med skeive barn.

Den norske andedammen
«Ingen kommentar» byr på lite spesifikk kritikk, men komedien er til å knegga av.

Påverkarportrett blir ordinært, men vellaga oppvekstdrama.

Fullskala oppsetting av «The Sound of Music» fordriv vestlandsvêr og -vind.

Norsk fattigdom handlar ofte om sjukdom. Kva fortel det om styring av velferdsstaten?

Motstandens estetikk
Satire og sosialrealisme trefte tidsånda mot slutten av 2010-talet.

Filmhistoria frå tusenårsskiftet spår USAs undergang og overgangen frå kinofilm til tv-serie, frå epikk til meme.

Leni Riefenstahl hadde regi på eige liv i 101 år.
