Film

Mor Norges menn

Norsk debutfilm gjev eit uvanleg skarpt og nyansert blikk på moderne mannskrise.

VONDT: Debutant Frank Werner Laug som den audmjuka skoleeleven Harald og Laila Goody som Haralds sjølvsentrerte mor, i «Han». FOTO: EUFORIA VONDT: Debutant Frank Werner Laug som den audmjuka skoleeleven Harald og Laila Goody som Haralds sjølvsentrerte mor, i «Han». FOTO: EUFORIA

(Noreg, 2021)

Regi: Guro Bruusgaard.

Manus: Fijona Jonuzi og Guro Bruusgaard.

Med: Johannes Joner, Emil Johnsen, Frank Werner Laug, Laila Goody, Gisken Armand, Liv Osa, Georgia May Anta, Per Gørvell, Ylva Gallon, Marte Magnusdotter Solem, Kaleb Haile, Ole Johan Skjelbred, Mariken Halle.

Lengde: 1t. 23min.

Vist på: Kino/Oslo Pix.

Det er historia, for ikkje å seia Historia, som spelar hovudrolla i norsk film. Difor er det kjærkome kvar gong ein norsk regissør både ønskjer – og faktisk får finansiering til – å laga ein tematisk eller på anna vis konseptuelt fundert spelefilm. Ekstra gledeleg er det, når filmen er ein så relevant, overtydande gjennomarbeidd og sjølvtrygg regidebut som Guro Bruusgaards «Han»: Eit skarpt teikna triptyk av den norske samtidsmannen i tre sårbare stadium.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Film

Serie

Mr. Scorsese

Rebecca Millers fem timer med Scorsese er prisverdig folkeopplysning, men ofrer cinefilien på fortellingens alter.

Serie

Wayward

Godt spill, sterk historie.

Film

Fran­ken­stein

Vår tids Frankenstein er Sam Altman, men «Frankenstein» er estetisk og idémessig tilbakeskodande.