Etter at NRK og alle de største kommersielle aktørene sluttet med FM-radio, fikk Radio Metro en voldsom oppsving. Men så ble dere tvunget til å stenge Oslo-senderne deres før jul, så hvordan går det egentlig nå?
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



