Da Nordlandsbanen til Bodø ble åpnet i 1962, var det et uttalt politisk mål at banen skulle videreføres nordover fra Fauske til Narvik, endestasjonen for Ofotbanen, og så videre til Tromsø. Likevel har saken blitt trenert i 60 år. For fire år siden konkluderte Jernbanedirektoratet med at en utbygging ikke var samfunnsøkonomisk lønnsomt, og denne uka kom direktørene til Narvik igjen for å presentere en utredning, utarbeidet av Multiconsult, med samme konklusjon. Det nye nå er at jernbanedirektør Knut Sletta har skaffet seg noen nye argumenter for den gamle konklusjonen: klima og hensynet til reindrifta. «Det var den fjerde jordpåkastelsen i rekka», skriver Maja Sojtaric i Nordlys.
Du kan bla til neste sideBla med piltastene
Høgreleiaren har gjort politisk karriere på å meistre personifiseringskunsten i den nye medierøynda.
Solbergs metode
Feminist javisst
Saka om Solberg, Finnes og brot på gildskapsreglane bør sjåast i eit feministisk perspektiv. Paret har interesse som offentlege personar utelukkande på grunn av dei stillingane og dei verva som Solberg har hatt, og fordi Finnes har handla på ein måte som har gjort Solberg ugild. Dessutan er det framleis mykje me ikkje veit om denne saka som me har krav på å vete. Dette gjeld mellom anna tidspunktet for og omfanget av aksjehandlane, dei konkrete ugildskapsvurderingane og det gjeld spørsmålet om korfor denne skandalen vart kjend straks etter og ikkje straks før kommune- og fylkestingsvalet.