Kommentar

Amerika, ja

GOD DAG, BAD BUNNY: Benito Antonio Martínez Ocasio, aka Bad Bunny, takker for pris under Grammy-utdelingen forrige helg. På søndag opptrer han under Super Bowl. Foto: AP Photo/Chris PizzelloGOD DAG, BAD BUNNY: Benito Antonio Martínez Ocasio, aka Bad Bunny, takker for pris under Grammy-utdelingen forrige helg. På søndag opptrer han under Super Bowl. Foto: AP Photo/Chris Pizzello

Søndag kveld vant puertoricanske Bad Bunny en av Grammy-utdelingens aller gjeveste priser: Årets album. Det fikk han for strålende «Debí tirar más fotos» («Jeg burde tatt flere bilder»), som kom i fjor januar. Det timelange albumet er, som alle hans album, kun på spansk, og plategjestene er andre – temmelig ukjente – latinamerikanske artister.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kommentar

Etter­ret­nings­ve­te­ranen Trond Johansen er død.

Vikinger, mål og svette klemmer i en ensom tid.

Stats­mi­nister Jonas Gahr Støre (Ap) bryr seg ikke om noen nederlag i Stortinget. Regje­ringen sitter derfor trygt i tre år til.