Teater

Ei kvinne på randa

Ikkje så mykje dyrisk begjær, men i staden ein smertefull kamp for å overleve.

NOKO MANGLAR: Bursdagen til Blanche blir ikkje den festen ho hadde ønska seg når gjesten ikkje kjem. FOTO: VEGARD EGGENNOKO MANGLAR: Bursdagen til Blanche blir ikkje den festen ho hadde ønska seg når gjesten ikkje kjem. FOTO: VEGARD EGGEN

En sporvogn til begjær

Trøndelag Teater Av: Tennessee Williams   Omsett av Torstein Bugge Høverstad

Regi: Kjersti Haugen   Scenografi og kostyme: Katrin Bombe 

Med: Ingunn Beate Strige Øyen, Emma Caroline Deichmann, Trond-Ove Skrødal

Då Tennessee Williams skreiv dramaet «En sporvogn til begjær» i 1947 handla det, i tillegg til det openberre begjæret, også om psykiatri, seksuelle overgrep, vald i nære relasjonar, homofili og meir til. For åtti år sia var mykje av dette tabubelagd. Slik er det ikkje i same grad i dag, og kanskje er tematikken difor i ferd med å bli litt utdatert. Etter å ha sett Kjersti Haugens særs vellukka versjon på Trøndelag Teater ser eg likevel at det med litt anna vinkling er mogeleg å gi ny aktualitet til dette dramaet, som framleis blir rekna som noko av det fremste i amerikansk samtidsdramatikk.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Teater

Teater

Skogsprin­sessa

Eit interaktivt vandreteater fylt av opplevingar for dei yngste.

Kommentar

Kultur­krigen

Ukrainere demonstrerer mot Nationaltheatrets oppsetning av «Onkel Vanja». Har de et poeng?

Teater

Onkel Vanja

Hanne Tømtas regi av Anton Tsjekhovs «Onkel Vanja» viser hvordan livet både er uutholdelig og håpefullt.