Kommentar

Jenter! Så forvirrande!

Charli XCX og Lorde si hudlause konfliktløysing er den rake motsetninga av vårens rapbeef.

RETT FRÅ LEVRA: Britiske Charli XCX er ikkje opptatt av å vera snill for å vera snill. Ho vil snakka sant. Foto: Frederic J. Brown/AFP/NTBRETT FRÅ LEVRA: Britiske Charli XCX er ikkje opptatt av å vera snill for å vera snill. Ho vil snakka sant. Foto: Frederic J. Brown/AFP/NTB

Sidan Beyoncé brukte ordet «FEMINIST» som scenedekorasjon under MTV-konserten sin i 2014, har systerskapet stått sterkt i popen. Tidlegare hadde dei største popstjernene gjerne dissa kvarandre opent, eller i det minste posisjonert seg i forhold til ei anna – alltid fyrt opp av sladderpressa. Ta Britney versus Christina Aguilera eller Mariah Carey versus Jennifer Lopez – lista er lang (og alvorsgraden er høgst varierande). Men i takt med at feminisme blei kult og kvardagsleg, blei norma i musikkindustrien å vera raus og løfta sine medsystrer. I ein bransje så nådelaus som dette – og i kjølvatnet av tabloidpressas umenneskelege kjendisjakt på midten av 2000-talet – var det på alle måtar ei gledeleg utvikling. Her er kvinner som speler med kvarandre, aldri mot kvarandre!

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kommentar

I kinosuk­sessen «Sinners» bruker regissør Ryan Coogler musikk som en åpen portal mellom fortid og framtid.

At det føles ukomfor­tabelt å framføre kritikk, betyr ikke at man er kneblet.

Skal Europa drive inter­ne­rings­leirer i tredjeland?