Raud ungdom

RU går i oppløysing: Usemje etter protestut­melding

Etter protestutmelding er det no usemje om sentralstyret til Raud Ungdom er avgjerdsført.

Intern uro: Raud Ungdom-leiar Liv Müller Smith-Sivertsen meiner at sentralstyret framleis er avgjerdsføre. Intern uro: Raud Ungdom-leiar Liv Müller Smith-Sivertsen meiner at sentralstyret framleis er avgjerdsføre.

På landsstyremøtet i helga blei to sentralstyremedlemmar i Raud Ungdom (RU) suspenderte i 12 månader, i tillegg til tre vanlege medlemmar. Dei er skulda for brot på vedtekter, skade på organisasjonen og motarbeiding av styringsdokument.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Politikk

Skattekommisjonen

Christen Sveaas kan få 29 millioner igjen: Så mye sparer de rike

Skattekommisjonen

Raser mot Stolten­bergs kommisjon: – Ikke de rike det er synd på

Skattekommisjonen

Unge Høyre advarer mot skatte­deal