Teater

Uvanleg lågmælt

Gjennom eit nesten kviskrande spel kjem vi tettare på psykologien bak Medeas val.

FAR OG BARN: Jason (Eriksen) og barna (Boye Mørck Heiberg og Lilja Mariell Høyer Berge). FOTO: ERIK BIRKELAND, TINGHFAR OG BARN: Jason (Eriksen) og barna (Boye Mørck Heiberg og Lilja Mariell Høyer Berge). FOTO: ERIK BIRKELAND, TINGH

Medea

Teatret Vårt, Molde

Av: Evripides

Regi: Tatu Hämäläinen 

Lys og ­kostyme: Phillip ­Isaksen

Komponist og musiker: Tatu Rönkkö

Med: Sara Fellman, Torbjørn Eriksen med flere

Heilt frå Evripides skreiv tragedien «Medea» for snart 2500 år sia, basert på myten om ho som i sjalusi drap båe ungane sine, har publikum late seg forundre av denne historia. Ho bryt med alt vi er opplært til å tru på, instinkta knytte til morsrolla er truleg av dei sterkaste vi har, og for dei fleste er handlinga heilt uforståeleg.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Teater

Kommentar

Kultur­krigen

Ukrainere demonstrerer mot Nationaltheatrets oppsetning av «Onkel Vanja». Har de et poeng?

Teater

Onkel Vanja

Hanne Tømtas regi av Anton Tsjekhovs «Onkel Vanja» viser hvordan livet både er uutholdelig og håpefullt.

Teater

The Great Yes, The Great No

Sør-Afrikas «grand old man» opna Festspillene.