Du kan bla til neste sideBla med piltastene

Gjennom eit nesten kviskrande spel kjem vi tettare på psykologien bak Medeas val.

Uvanleg lågmælt

FAR OG BARN: Jason (Eriksen) og barna (Boye Mørck Heiberg og Lilja Mariell Høyer Berge). FOTO: ERIK BIRKELAND, TINGH

Medea

Teatret Vårt, Molde

Av: Evripides

Regi: Tatu Hämäläinen 

Lys og ­kostyme: Phillip ­Isaksen

Komponist og musiker: Tatu Rönkkö

Med: Sara Fellman, Torbjørn Eriksen med flere

Heilt frå Evripides skreiv tragedien «Medea» for snart 2500 år sia, basert på myten om ho som i sjalusi drap båe ungane sine, har publikum late seg forundre av denne historia. Ho bryt med alt vi er opplært til å tru på, instinkta knytte til morsrolla er truleg av dei sterkaste vi har, og for dei fleste er handlinga heilt uforståeleg.