Regjeringa skulle tette inntektsgapet mellom bønder og andre grupper i samfunnet, dei skulle lage eit nytt talgrunnlag som betre skildrar den økonomiske situasjonen til norske bønder, og dei skulle leggje fram ein plan for å auke sjølvforsyninga.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



