Teater

Eit lagnadsfylt hundreår

Ei nesten fire timar lang hundreårig slektskrønike om storpolitikk, kjærleik og svik, men som faktisk med hell kunne ha vore ein time lenger.

SYMBOLTUNGT: I eit hav av blomar so kan gi gravferdsassosiasjonar, går det ikkje som han ønska med livet til Kostja (Arturo Scotti). FOTO: ANDREAS SCHLAGERSYMBOLTUNGT: I eit hav av blomar so kan gi gravferdsassosiasjonar, går det ikkje som han ønska med livet til Kostja (Arturo Scotti). FOTO: ANDREAS SCHLAGER

Det åttende livet (Til Brilka)

Trøndelag Teater, Gamle scene

Av: Nino Haratischwili

Dramatisert av: Emilia Linda Heinrich, Julia Lochte og Jette Steckel

Omsett av Ute Neumann

Regi: Mina ­Salehpour

Med: Emma Caroline Deichmann, Madeleine Brandtzæg Nilsen, Arturo Scotti, ­Synnøve Fossum Eriksen, Maria Pontén, Marianne Meløy, Isak ­Holmen Sørensen og Thomas ­Jensen Takyi

Den georgisk-tyske forfattaren Nino Haratischwili (f. 1983) skreiv i 2014 romanen «Det åttende livet (Til Brilka)», ei bok på heile 1150 sider som tek for seg to familiar i Tbilisi i Georgia frå 1900 fram til i dag. Med historia som bakteppe er romanen blitt både ei storslått slektskrønike og ei litterær forteljing om Georgia og Sovjetunionen gjennom 1900-talet. Boka blei raskt ein bestseljar, blei dramatisert for Thalia Theatre i Hamburg i 2017 og kom på norsk i 2021. Laurdag var det norgespremiere på Trøndelag Teater.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Teater

Teater

Juleora­to­riet

«Juleoratoriet» på Det Norske Teatret er ikke dårlig teater, men det er ikke helt enkelt å forstå hvorfor romanen er tatt til scenen.

Teater

Sagaen om Isfolket

Mange vil elske denne forestillingen, og mange vil hate den – helt i Margit Sandemos ånd.

Teater

Snødron­ninga

Ei komplisert historie der oppleving og magi blir viktigare enn sjølve forteljinga.