På tampen

Nye mausoleum

Opphopinga av norsk kapital fører til nyprivatisering av kunstliv og offentlege rom.

Herre i eigen park: I alle fall enn så lenge. Petter Olsen i Havlystparken på Ramme gård våren 2017. Foto: Tom Kolstad, Aftenposten/NTBHerre i eigen park: I alle fall enn så lenge. Petter Olsen i Havlystparken på Ramme gård våren 2017. Foto: Tom Kolstad, Aftenposten/NTB

Denne veka vart det kjent at Skatteetaten har tatt pant i Ramme gård som sikring for eit skattekrav på 52,4 millionar kroner mot eigaren Petter Olsen. Kravet kjem etter at Olsen tapte ein rettsstrid om skattefrådrag i Høgsterett i fjor, men at eigedommen Ramme er sett i spel, må vera bittert. Sidan 2012 har reiararving, investor og kunstsamlar Petter Olsen lagt ned enorme ressursar i Ramme gård i Hvitsten ved Oslofjorden. I dag omfattar «Kulturdestinasjonen Ramme» hotell, kunstgalleri, parkanlegg og besøksgard.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Ideer

Ved årtu­sen­skiftet bygde to brødre en middel­al­derby i Skåne. Arki­tek­tur­opp­røret har gitt Jakriborg en ny runde i rampelyset.

Ved veis ende

Den kenyanske forfat­teren Ngugi wa Thiong’o er død. Kjernen i hans bøker var afrikansk stolthet og identitet.

Kulturuka

Lite visste eg at Tom Cruise skulle utløyse ei eksis­ten­siell krise