På tampen

Nye mausoleum

Opphopinga av norsk kapital fører til nyprivatisering av kunstliv og offentlege rom.

Herre i eigen park: I alle fall enn så lenge. Petter Olsen i Havlystparken på Ramme gård våren 2017. Foto: Tom Kolstad, Aftenposten/NTBHerre i eigen park: I alle fall enn så lenge. Petter Olsen i Havlystparken på Ramme gård våren 2017. Foto: Tom Kolstad, Aftenposten/NTB

Denne veka vart det kjent at Skatteetaten har tatt pant i Ramme gård som sikring for eit skattekrav på 52,4 millionar kroner mot eigaren Petter Olsen. Kravet kjem etter at Olsen tapte ein rettsstrid om skattefrådrag i Høgsterett i fjor, men at eigedommen Ramme er sett i spel, må vera bittert. Sidan 2012 har reiararving, investor og kunstsamlar Petter Olsen lagt ned enorme ressursar i Ramme gård i Hvitsten ved Oslofjorden. I dag omfattar «Kulturdestinasjonen Ramme» hotell, kunstgalleri, parkanlegg og besøksgard.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Film

Netflix vil kjøpe Warner Bros. Det kan få store konse­kvenser for både publikum og filmar­bei­dere, sier redaktør Kjetil Lismoen.

Kulturtirsdag

Blant Nord-Europas «gam­le­byer» angir Warszawas tonen. Men også den er en fri rekon­struksjon – og har den moderne metropolen rett under seg.

Arbeidsliv

Forfattere kaller omleg­gingen av Fritt Ord «nyli­be­ra­lis­tisk» og «brutal». Ifølge Hilde Østby er den også helt unødvendig.