På tampen

Nye mausoleum

Opphopinga av norsk kapital fører til nyprivatisering av kunstliv og offentlege rom.

Herre i eigen park: I alle fall enn så lenge. Petter Olsen i Havlystparken på Ramme gård våren 2017. Foto: Tom Kolstad, Aftenposten/NTBHerre i eigen park: I alle fall enn så lenge. Petter Olsen i Havlystparken på Ramme gård våren 2017. Foto: Tom Kolstad, Aftenposten/NTB

Denne veka vart det kjent at Skatteetaten har tatt pant i Ramme gård som sikring for eit skattekrav på 52,4 millionar kroner mot eigaren Petter Olsen. Kravet kjem etter at Olsen tapte ein rettsstrid om skattefrådrag i Høgsterett i fjor, men at eigedommen Ramme er sett i spel, må vera bittert. Sidan 2012 har reiararving, investor og kunstsamlar Petter Olsen lagt ned enorme ressursar i Ramme gård i Hvitsten ved Oslofjorden. I dag omfattar «Kulturdestinasjonen Ramme» hotell, kunstgalleri, parkanlegg og besøksgard.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Kulturuka

Skal man forlate Facebook – eller bli der og slåss? Det er spørsmålet

Akademia

Regje­ringen vil kutte støtta til norsk­undervisning ved uten­lands­ke univer­si­teter. – Ufor­ståe­lig, sier sende­lektor.

Statsbudsjettet

Danser Ole Kristian Tangen har fast jobb mellom frilans­opp­dra­gene. Nå kan dette sikker­hets­nettet forsvinne.