ReportasjeTeknologi

Online i urtida

Online.no en overlevning fra internettets urtid. Nå må brukerne velge: bla opp eller bytte til bermens e-postdomene?

KLUBBEN: Online.no – i sin tid det mest brukte norske e-postdomenet – er blitt adelsmerket for en eksklusiv klubb av kulturmennesker som ikke tar seg bryet med å følge med i den digitale timen. KLUBBEN: Online.no – i sin tid det mest brukte norske e-postdomenet – er blitt adelsmerket for en eksklusiv klubb av kulturmennesker som ikke tar seg bryet med å følge med i den digitale timen.

Telenors e-postverden gjennomgår et digitalt hamskifte. Etter tjue år skal utseende og forretningsmodell byttes ut, og ikke nok med det: Tjenesten – som alltid har vært gratis – har nå fått en fast månedspris.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Musikk

Rasmus Rohde fra «Verdens beste band» tror ikke folk får med seg ny barne­mu­sikk. Kultur­jour­na­listikk på barne­kul­tur er minimal, mener han.

Kulturtirsdag

20 år etter at motema­ga­sinet for herrer ble grunnlagt, jubilerer Fantastic Man med å føre sammen toppidretts­stjerner, klesde­sig­nere og Madonnas sønn.

Bøker

Kritiker trekker kva­li­teten på sakprosa i tvil