ReportasjeTeknologi

Online i urtida

Online.no en overlevning fra internettets urtid. Nå må brukerne velge: bla opp eller bytte til bermens e-postdomene?

KLUBBEN: Online.no – i sin tid det mest brukte norske e-postdomenet – er blitt adelsmerket for en eksklusiv klubb av kulturmennesker som ikke tar seg bryet med å følge med i den digitale timen. KLUBBEN: Online.no – i sin tid det mest brukte norske e-postdomenet – er blitt adelsmerket for en eksklusiv klubb av kulturmennesker som ikke tar seg bryet med å følge med i den digitale timen.

Telenors e-postverden gjennomgår et digitalt hamskifte. Etter tjue år skal utseende og forretningsmodell byttes ut, og ikke nok med det: Tjenesten – som alltid har vært gratis – har nå fått en fast månedspris.

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?

Kultur

Medier

Det gjensto bare å signere den nye tariff­av­talen, trodde Norsk Journa­listlag. Nå må de i stedet møte Virke hos Riksmek­leren.

Historie

Om noen år vil alle som selv opplevde andre ver­dens­krig, være borte. Hvordan vil fortel­lingen om krigen se ut da?

Kulturuka

Er bokbålenes tidsalder tilbake?