Kommentar

Ron i bøtta

Ron DeSantis’ lansering ble elendig reklame for ham selv og Elon Musk – og en gavepakke til Donald Trump.

Pålogget: Lanseringen av Ron DeSantis’ presidentkampanje gikk ikke helt knirkefritt. Foto: Alex Wroblewski, AFP/NTBPålogget: Lanseringen av Ron DeSantis’ presidentkampanje gikk ikke helt knirkefritt. Foto: Alex Wroblewski, AFP/NTB

Det skulle liksom være så kult, autentisk og nyskapende. Men Twitter-lanseringen av Ron DeSantis’ presidentkampanje ble mer som en kompisgjengs krampaktige Zoom-treff under pandemien.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kommentar

Etter­ret­nings­ve­te­ranen Trond Johansen er død.

Vikinger, mål og svette klemmer i en ensom tid.

Stats­mi­nister Jonas Gahr Støre (Ap) bryr seg ikke om noen nederlag i Stortinget. Regje­ringen sitter derfor trygt i tre år til.