Kommentar

Den enøyde visjonære

Digitaliseringsguru Morten Søby vil ha grensesetting – for enkeltindividet.

Det var selvmotsigende uttalelser i særklasse Morten Søby kom med i forrige ukes Morgenbladet. Han har banet veien for «digital kompetanse» i læreplaner, og tar nå til orde mot ønskene om å bremse den digitale skolen.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kommentar

Vagant og Vinduet slår seg sammen – for å gjøre hva?

De rike blir stadig rikere. Skatte­kom­mi­sjonen vil gjøre dem enda rikere.

Sommer­lek­tyre for rookies.