Kommentar

Blås i det!

Det slo meg nok en gang da jeg for sikkert hundrede gang kom over et bilde på Twitter, der en fan helt tilfeldig hadde truffet på tidligere Outkast-rapper André «3000» Benjamin. Denne gangen (altså forrige helg) på en uterestaurant i New York by, slik andre fans tidligere har truffet André vandrende rundt i flyterminaler, eller et annet sted i verden, alltid med sin spesialdesignede, dobbeltløpede mayafløyte i hånda, og som oftest løftet mot leppene.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kommentar

Ny, ambisiøs samleplate med «goth divas» er for mye og for lite på en gang.

Hva vil britenes nye leder stå for?

Youtube sitter på et litt rotete, men enormt arkiv av følel­ses­mes­sige reaksjoner.