Mandag starter lønnsoppgjøret i privat sektor, når LO og YS møter NHO til forhandlinger. LO har allerede varslet at de vil kreve økt kjøpekraft for norske arbeidere. I går løftet de litt på sløret for hva det betyr i praksis.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



