Både SV, Rødt og MDG reagerer med avsky på nyheten fra Klima- og miljødepartementet om at de åpner for ny E6 gjennom naturreservatet.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
Regjeringen overprøver Miljødirektoratet og åpner for ny E6 gjennom Lågendeltaet naturreservat.
Både SV, Rødt og MDG reagerer med avsky på nyheten fra Klima- og miljødepartementet om at de åpner for ny E6 gjennom naturreservatet.
Allerede abonnent? Logg inn