Energi

Ber om ekspress-pakke

Stortinget må vedta den nye energipakka til EU så raskt som råd er, seier MDG:

HAR DÅRLEG TID: Une Bastholm i Miljøpartiet Dei Grøne meiner at Noreg må innføre EUs fjerde energimarknadspakke – og det kvikt. Fartein RudjordHAR DÅRLEG TID: Une Bastholm i Miljøpartiet Dei Grøne meiner at Noreg må innføre EUs fjerde energimarknadspakke – og det kvikt. Fartein Rudjord

MDG meiner at det er heilt naudsynt at Stortinget handsamar den fjerde energimarknadspakka frå EU i denne stortingsperioden, og at saka ikkje trenerast meir.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Politikk

Skatt

Stjerne­øko­nomen Thomas Piketty advarer Støre mot «historisk feilgrep».

Israel

Raud Israel-seier på Stortinget: – Dette har vi kjempa lenge for

Utanriks

Utanriks­mi­nister Espen Barth Eide (Ap) meiner at norsk freds­di­plo­mati har gode år i vente, trass Epstein-av­slø­rin­gane.