Energi

Ber om ekspress-pakke

Stortinget må vedta den nye energipakka til EU så raskt som råd er, seier MDG:

HAR DÅRLEG TID: Une Bastholm i Miljøpartiet Dei Grøne meiner at Noreg må innføre EUs fjerde energimarknadspakke – og det kvikt. Fartein RudjordHAR DÅRLEG TID: Une Bastholm i Miljøpartiet Dei Grøne meiner at Noreg må innføre EUs fjerde energimarknadspakke – og det kvikt. Fartein Rudjord

MDG meiner at det er heilt naudsynt at Stortinget handsamar den fjerde energimarknadspakka frå EU i denne stortingsperioden, og at saka ikkje trenerast meir.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Politikk

Skattekommisjonen

Raser mot Stolten­bergs kommisjon: – Ikke de rike det er synd på

Skattekommisjonen

Unge Høyre advarer mot skatte­deal

Skattekommisjonen

Frykter at vanlige folk rammes hvis formues­skatten kuttes