Kunst

Den fyrste song eg høyra fekk

Nora Adwans lågmælte voggesong-installasjon er ei skjerma lomme i eit ugjestmildt landskap.

TRYGGLEIK: Kvinnehendene i Nora Adwans installasjon «Sang i et fremmed land» gestikulerer forsiktig og skapar ei ansiktslaus kjensle av tryggleik. FOTO: NORA ADWAN TRYGGLEIK: Kvinnehendene i Nora Adwans installasjon «Sang i et fremmed land» gestikulerer forsiktig og skapar ei ansiktslaus kjensle av tryggleik. FOTO: NORA ADWAN

Astrup Fearnley Museet, Oslo

Står til 7. august

Astrup Fearnley-museets samlingspresentasjon på Tjuvholmen i Oslo har ei påtakeleg kulde over seg, og det er ikkje fyrst og fremst kunstverka si skuld. Innslag av kjølig distanse er sjølvsagt å finne, her som alle andre stader samtidskunst frå dei siste tiåra vert vist fram med ei viss bredde. Men det er mest dei store, dunkelt opplyste romma som får ein trekke jakka nærare inntil kroppen, mangelen på tematisering av samanhengane dei ulike arbeida imellom som gjer det vanskeleg å finne gnista.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kunst

Kunst

Høstut­stil­lingen 2025 – Statens 138. kunst­utstilling

Årets Høstutstilling er en rufsete protest mot alle verdens velformede produkter. Hvor heldig er det?

Kunst

Glupsk glugge

Rasmus Myrup iscenesetter den moderne kjærlighetens paradokser.

Kunst

Tegner en ny mann

Med et nytt verk vil kunstner Sverre Malling utfordre snevre kjønnsroller og fordummende kunstsyn.