Livet, ja. Det har jeg tenkt en del på det siste halvåret. Det har egentlig vært en skuffelse, sier Linde Hagerup.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
SJUKDOM

Livet, ja. Det har jeg tenkt en del på det siste halvåret. Det har egentlig vært en skuffelse, sier Linde Hagerup.
Allerede abonnent? Logg inn