Regjering

Støre vart utfordra

OPNA: Statsministeren innleia til faglegpolitisk debatt på Gol. Aleksander ÅrnesOPNA: Statsministeren innleia til faglegpolitisk debatt på Gol. Aleksander Årnes

Statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) gjekk på talarstolen på Kartellkonferansen på Gol i går ettermiddag i den årlege seansen som vert kalla den faglegpolitiske debatten.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Politikk

Skattekommisjonen

Raser mot Stolten­bergs kommisjon: – Ikke de rike det er synd på

Skattekommisjonen

Unge Høyre advarer mot skatte­deal

Skattekommisjonen

Frykter at vanlige folk rammes hvis formues­skatten kuttes