Kommentar

Umusikalsk stollek

NRK har vært i hardt vær de siste månedene, med anklager fra så godt som hele bredden av norsk kulturliv over manglende prioriteringer. Ganske enkelt og ganske rett, handler kritikken om at statskanalen ikke gir relevant journalistisk behandling til kulturen generelt, og musikken spesielt, i tråd med allmennkringkasteroppdraget.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kommentar

Vagant og Vinduet slår seg sammen – for å gjøre hva?

De rike blir stadig rikere. Skatte­kom­mi­sjonen vil gjøre dem enda rikere.

Sommer­lek­tyre for rookies.