Notert

Lokker Get-kunder

NOTERT:

FOTO: MARIANNE LØVLAND, NTB SCANPIX Marianne LøvlandFOTO: MARIANNE LØVLAND, NTB SCANPIX Marianne Løvland

Etter brutte forhandlinger med Telia-eide Get forsøker Discovery-eide TVNorge i en reklamekampanje å lokke frustrerte kunder over på deres strømmetjeneste. Til Kampanje sier kommunikasjonsdirektør Espen Skoland i Discovery at det er naturlig å fortelle seerne hvilke muligheter de har. Da forhandlingene mellom de to aktørene brøt sammen tirsdag morgen, mistet nærmere én million norske tv-seere TVNorge og 13 andre Discovery-kanaler fra sine tv-pakker hos Get.©NTB

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?

Kultur

På tampen

Kva er verst for NRKs truverd: å krevja ute­sten­ging av Israel eller å lata som at Eurovision eksisterer i «drøm og fantasier»?

Historie

Nesten alle filmene om okku­pa­sjonstida har kommet de siste 25 årene.

Historie

Arne sang «Ja, vi elsker» for første gang. Bjarne ventet på at faren skulle komme hjem. I dag er det 80 år siden freden kom til Norge.