Melding

Rå maktkamp

«Hjemkomsten» rører ein ikkje før det dreg til mot slutten.

MAKTKAMP: Det bryggjer opp til rå rivalisering når ei kvinne med eitt kjem inn i denne mannsbastionen. FOTO: STIG HÅVARD DIRDAL stig havard dirdalMAKTKAMP: Det bryggjer opp til rå rivalisering når ei kvinne med eitt kjem inn i denne mannsbastionen. FOTO: STIG HÅVARD DIRDAL stig havard dirdal

Rogaland Teater, Teaterhallen

Av Harold Pinter

Omsett av Pål Løkkeberg

Regi: Petter Næss

Scenografi og kostyme: Simon Holk Witzansky

Komponist: Nils Petter Molvær

Lysdesign: Karl Oskar Sørdal

Med: Even Stormoen, Øystein Martinsen, Yngvild Støen Grotmol, Espen Reboli Bjerke, Gorm Grømer og Espen Hana

Mykje har skjedd sia den britiske nobelprisvinnaren Harold Pinter i 1964 skreiv dramaet «Hjemkomsten», men stykket er framleis like sjokkerande og urovekkjande. I eit arbeidarklassestrok i London bur den pensjonerte slaktaren Max (Even Stormoen). Kona er for lengst død, og i eit ekstremt machomiljø med uforløyst maktkamp i form av både strukturell og fysisk vald, bur Max saman med broren Sam (Espen Hana) og dei to sønene Lenny (Espen Reboli Bjerke) og Joey (Gorm Grømer).

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Leseliste for vår tid

Hva vi anser som vold, er i stadig for­skyv­ning, mener Espen Stueland

Kulturuka

Er det overflod som gjør at mange hytter står tomme i felles­fe­rien?

Medier

Niklas er én av stadig færre som skriver for hånd. Er det på tide å spisse blyanten igjen?