Du kan bla til neste sideBla med piltastene

«Hjemkomsten» rører ein ikkje før det dreg til mot slutten.

Rå maktkamp

MAKTKAMP: Det bryggjer opp til rå rivalisering når ei kvinne med eitt kjem inn i denne mannsbastionen. FOTO: STIG HÅVARD DIRDAL stig havard dirdal

Korleis går det med makta når ei kvinne med eitt kjem inn i ein mannsbastion?

Rogaland Teater, Teaterhallen

Av Harold Pinter

Omsett av Pål Løkkeberg

Regi: Petter Næss

Scenografi og kostyme: Simon Holk Witzansky

Komponist: Nils Petter Molvær

Lysdesign: Karl Oskar Sørdal

Med: Even Stormoen, Øystein Martinsen, Yngvild Støen Grotmol, Espen Reboli Bjerke, Gorm Grømer og Espen Hana

Mykje har skjedd sia den britiske nobelprisvinnaren Harold Pinter i 1964 skreiv dramaet «Hjemkomsten», men stykket er framleis like sjokkerande og urovekkjande. I eit arbeidarklassestrok i London bur den pensjonerte slaktaren Max (Even Stormoen). Kona er for lengst død, og i eit ekstremt machomiljø med uforløyst maktkamp i form av både strukturell og fysisk vald, bur Max saman med broren Sam (Espen Hana) og dei to sønene Lenny (Espen Reboli Bjerke) og Joey (Gorm Grømer).