Klassekampen er avlyst. Det er ikke lenger sånn at de høyreorienterte tar overklassens parti og de venstreorienterte tar arbeidernes side. Det er «globalister mot anti-globalister.»
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



