Melding

Kva er normalitet?

Stort spel i eit stykke med fire liter surmjølk som einaste rekvisitt.

STANK: Fornedra og stinkande av surmjølk er Maria (Mari Strand Ferstad) likevel i stand til å bevare menneskeverdet. I bakgrunnen Ragnhild Arnestad Mønness som den forsmådde Susanna.FOTO: STIG HÅVAR DIRDAL STIG HAVARD DIRDALSTANK: Fornedra og stinkande av surmjølk er Maria (Mari Strand Ferstad) likevel i stand til å bevare menneskeverdet. I bakgrunnen Ragnhild Arnestad Mønness som den forsmådde Susanna.FOTO: STIG HÅVAR DIRDAL STIG HAVARD DIRDAL

Rogaland Teater, Teaterhallen

Av: Mattias Andersson

Omsett av: Arne Lygre

Regi: Mari Vatne Kjeldstadli

Scenografi, kostyme: Sven Haraldsson

Med: Mari Strand Ferstad, Cato Skimten Storengen, Ragnhild Arnestad Mønness, Eili Harboe, Espen Hana, Kasper Skovli Botnen og Svein Solenes

«Det kunne ha vore kven som helst.» Slik trur eg regissør Mari Vatne Kjeldstadli har tenkt når ho set opp «Åpenbaringen» av den svenske dramatikaren Mattias Andersson i Teaterhallen på Rogaland Teater. For ho skil i starten lite mellom scene og sal eller publikum og aktør. Vi sit i eit atrium utan scenografi, i fullt ljos, og skodespelarane går i eitt med publikum. Varsamt let Kjeldstadli dei sju aktørane nøste opp sine historier, der tre av historiene har det sams at ein av personane har fått ei openberring.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Musikk

Norges største festival slipper unna kritikk, til tross for Israel-bånd

Bøker

Erlend Mørch ville skrevet bøker – hvis det ikke hadde vært for tv og podkast

Kulturtirsdag

Kunstnerne som måtte flykte fra Hitler, hadde radikale ideer i bagasjen. En av dem ville skjenke Bergen et Mount Rushmore.