– Femten år etter at USA intervenerte, er det mogleg å dra nokre slutningar om krigen i Afghanistan, meiner den danske forfattaren og samfunnsdebattanten Carsten Jensen.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
Den siste nordmann i Faryab og den siste danske i Helmand gjev rapport frå eit stadig farlegare Afghanistan:

– Femten år etter at USA intervenerte, er det mogleg å dra nokre slutningar om krigen i Afghanistan, meiner den danske forfattaren og samfunnsdebattanten Carsten Jensen.
Allerede abonnent? Logg inn