– Jeg vil heller bli operert av en lege som ikke har vært på vakt 60 timer i uka, så om det blir tvungen lønnsnemnd, er det Spekter som vinner, ikke pasienten, sier Bente Sørensen.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



