Media

Ser ikkje «sleip reklame»

1 av 5 oppdagar ikkje skilnaden på reklame og redaksjonelt innhald i avisene, viser ny rapport om medievanar:

UROA: Kjersti Løken Stavrum i Norsk Presseforbund er uroa for korleis innhaldsmarknadsføring vil påverke journalistikken. Foto: Vidar Ruud, NTB scanpix UROA: Kjersti Løken Stavrum i Norsk Presseforbund er uroa for korleis innhaldsmarknadsføring vil påverke journalistikken. Foto: Vidar Ruud, NTB scanpix

– Den skjulte reklamen er sleip og vanskeleg å oppdage – me veit ikkje om me vert utsett for den eller ikkje, seier Kjersti Løken Stavrum.

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?

Kultur

Medier

Det gjensto bare å signere den nye tariff­av­talen, trodde Norsk Journa­listlag. Nå må de i stedet møte Virke hos Riksmek­leren.

Historie

Om noen år vil alle som selv opplevde andre ver­dens­krig, være borte. Hvordan vil fortel­lingen om krigen se ut da?

Kulturuka

Er bokbålenes tidsalder tilbake?