Kanskje fordi vintermørket vokser seg større og tettere for hver dag som går, eller fordi mørket, på denne tiden, kan være alt man får med seg, ville jeg se en film om byens lys.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
