Film

Fyller Netflix’ lommer

• Netflix har anslagsvis 678.000 norske abonnenter • Det tilsvarer 3,7 prosent av de internasjonale kundene

Håver inn: Skuespillerne i «House of Cards» jubler på SAG Awards. TV-serien er en av dem som trekker nordmenn til Netflix. Selskapet omsetter for over 600 millioner kroner årlig i Norge, hvis vi tar utgangspunkt i tall fra TNS Gallup. FOTO: Frazer Harrison, AFP/NTB Scanpix Håver inn: Skuespillerne i «House of Cards» jubler på SAG Awards. TV-serien er en av dem som trekker nordmenn til Netflix. Selskapet omsetter for over 600 millioner kroner årlig i Norge, hvis vi tar utgangspunkt i tall fra TNS Gallup. FOTO: Frazer Harrison, AFP/NTB Scanpix

På bare to og et halvt år har strømmetjenesten Netflix snudd opp ned på det norske filmmarkedet. 1,2 millioner nordmenn har nå tilgang til tjenesten, ifølge en ny undersøkelse.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Film

Anmeldelse

En natt i dyreparken

Morsom og småskummel «skrekkfilm» for barn som ikke så lett får mareritt.

Film

After the Hunt

«After the Hunt» bør møtes med mer enn ryggmargsreflekser fra et størknet debattklima.

Film

Roofman

«Roofman» har sjarm, varme og risiko­villighet – samt idiotisk dårlige valg.