Medier

En av fem vil betale på nett

• I 2013 tok flere aviser seg betalt på nett • Ny undersøkelse viser en økende aksept blant leserne

BETALINGSVILLIG: Christopher Helgeby leser Aftenposten både på nett og papir og har et digitalabonnement på The New York Times. – Jeg er villig til å betale for aviser på nett, men det kommer an på innholdet, sier han. BETALINGSVILLIG: Christopher Helgeby leser Aftenposten både på nett og papir og har et digitalabonnement på The New York Times. – Jeg er villig til å betale for aviser på nett, men det kommer an på innholdet, sier han.

– Det vi ser gir grunn til optimisme, tross alt, sier Anne Jacobsen, analysesjef i Amedia, Norges nest største mediekonsern.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Musikk

Rasmus Rohde fra «Verdens beste band» tror ikke folk får med seg ny barne­mu­sikk. Kultur­jour­na­listikk på barne­kul­tur er minimal, mener han.

Kulturtirsdag

20 år etter at motema­ga­sinet for herrer ble grunnlagt, jubilerer Fantastic Man med å føre sammen toppidretts­stjerner, klesde­sig­nere og Madonnas sønn.

Bøker

Kritiker trekker kva­li­teten på sakprosa i tvil