Medier

En av fem vil betale på nett

• I 2013 tok flere aviser seg betalt på nett • Ny undersøkelse viser en økende aksept blant leserne

BETALINGSVILLIG: Christopher Helgeby leser Aftenposten både på nett og papir og har et digitalabonnement på The New York Times. – Jeg er villig til å betale for aviser på nett, men det kommer an på innholdet, sier han. BETALINGSVILLIG: Christopher Helgeby leser Aftenposten både på nett og papir og har et digitalabonnement på The New York Times. – Jeg er villig til å betale for aviser på nett, men det kommer an på innholdet, sier han.

– Det vi ser gir grunn til optimisme, tross alt, sier Anne Jacobsen, analysesjef i Amedia, Norges nest største mediekonsern.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kultur

Medier

Altinget fikk nok en gang avslag om presse­støt­te

Kulturtirsdag

På hver sin kant av Oslo har to kunstnere plassert verk som hedrer arkitekten Håkon Mjelva (1924–2004).

Utdanning

Et år på folke­høg­skole kan redde liv, sier rektor ved Ringerike folke­høg­skole