Etablert-regelen
«Forlag og andre utgivarar med norsk organisasjonsnummer kan melde bøker på innkjøpsordninga. Hugs at ein forfattar vanlegvis berre kan ha éi bok for vaksne og éi bok for barn og unge meldt på innkjøpsordningane for skjønnlitteratur kvart kalenderår. Dette blir kalla ‘einbokregelen’». Dette kan vi lese på Kulturdirektoratets nettsider. Men vi kan vel heller snakke om «etablerte forlag-regelen»?
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
