Du kan bla til neste sideBla med piltastene

«Sex», som fekk den økumeniske prisen på Berlinalen, jamstiller nestekjærleik og aksept av skeive identitetar.

Menn imellom

Gjengen på taket: Feiaren (Jan Gunnar Røise) og arbeidsleiaren (Thorbjørn Harr) snakkar om sex, samliv og eigen vaklande kjønnsidentitet medan dei ser ut over eit Oslo under stadig konstruksjon og ombygging. Foto: Arthaus

Sex

(Noreg, 2024) Regi og manus: Dag Johan Haugerud Drama/ 2 t. 5 min./ Kino

På film har sexprat blant menn sørgeleg ofte vore variantar av det Donald Trump kalla «garderobeprat» og helst brukt som oppspel til å visa sjølve akta. I Dag Johan Haugeruds siste, essayistiske spelefilm «Sex» er samtalen heilt frigjort frå handlinga og (ikkje uventa) flytta ut frå klaustrofobisk testosteronfylde garderobar, strippebarar og andre herreklubbar. Haugerud tar praten opp på Oslos tak under ein fysisk og metaforisk høg himmel. Her er arbeidsplassen til den namnlause feiaren (Jan Gunnar Røise) og arbeidsleiaren (Thorbjørn Harr): openhjartige arbeidskameratar og omsorgsfulle familiefedrar i høgst alminnelege, heterofile ekteskap.