ØKONOMI: Bensin- og dieselbiler må betale mye mer i bompenger i Oslo hvis målet om 95 prosent utslippskutt i 2030 skal nås, mener Klimaetaten i Oslo kommune. Etaten mener økningen i forliket om Oslopakke 3 ikke er stor nok, skriver NRK. I opplegget som er nærmest å nå klimamålene betaler dieselbiler 85 kroner per passering i rushtida. Det er dobbelt så mye som Oslopakke 3-avtalen legger opp til og nesten tre ganger så mye som i dag. De anbefaler også at elbiler ikke betaler mer enn 25 prosent av det fossilbiler gjør. I forliket betaler elbiler rundt halvparten.©NTB
Du kan bla til neste sideBla med piltastene
Høgresida
Dagboka
- Det er endeleg vår, men det ser ikkje lysare ut for regjeringa av den grunn. Kanskje vil det hjelpe med eit historisk sterkt landbruksoppgjer. På den andre sida: Denne veka kjem revidert statsbudsjett, der pengar må sparast inn for å dekke inn det gode landbruksoppgjeret og krigen i Ukraina. Det kan dermed vere duka for nye vonbrot og ytterlegare veljarflukt. Nokre av veljarane set seg på gjerdet. Andre går til høgresida. Og kva finn dei der? Ikkje så mykje nett no. På høgresida tek folk det med ro for tida. Førre veke var folk frå dei ulike høgresidepartia ute og drakk øl saman på bar i Oslo, så dei held kontakten. Litt som gjengen din frå folkehøgskule som kjem saman i ny og ne. Det er dei kanskje vel unnt: Dei styrte landet i åtte år, og det er lenge til neste val.