ARBEIDSLIV: Mange i næringslivet er skuffet over lønnsstøtteordningen regjeringen la fram fredag og sier den ikke treffer den som virkelig trenger den. Trepartssamarbeidet i arbeidslivet har sviktet i arbeidet med den nye ordningen, sier administrerende direktør Stephen Meinich-Bache i Classic Norway Hotels til Dagens Næringsliv. – Denne ordningen gir oss ingen form for handlefrihet. Jeg vet ikke helt hva som gjør at de faller ned på sånne løsninger. Det er rett og slett bare trist, sier Meinich-Bache. Han har sendt permitteringsvarsel til drøyt 100 av 400 ansatte, men det kan bli flere. Også ferjeselskapet Color Line sier til avisa at de ikke kan benytte seg av ordningen ettersom den ikke tillater permitteringer.©NTB
Du kan bla til neste sideBla med piltastene
Tunnelen
Dagboka
- Det er ikkje berre å få bygd ein veg. Ein må byrje med å samle støtte i landsdelen for å nå fram i konkurransen mellom dei gode føremåla. Når ein har fått nokre kommunar og fylkeskommunar til å vedta ein tunnel over ein veg eller ei bru framfor ein tunnel, kan ein starte eit interesseselskap, skissere eventuelle bompengar og drive lobbyarbeid. Dei lokale politikarane må vinne gjennom i sine respektive parti og Stortinget leggje vegen inn i den uforpliktande Nasjonal transportplan (NTP). Først hamnar ein bak i køen, men kjem fram litt om litt. Og så er det utgreiingar, då. Heile prosessen kan ta tiår.