Du kan bla til neste sideBla med piltastene
Medier

DN kutter 25 millioner

• Mediekrisa har innhentet Dagens Næringsliv • Svikter i både opplag og annonsemarked

Nedtur: Dagens Næringsliv er rammet av kraftig fall i annonsemarkedet på papir. Sjefredaktør Amund Djuve er ikke optimistisk på papiravisas vegne. – Den kommer på et tidspunkt til å forsvinne, sier han. Foto: Gunnar Bløndal, Dagens Næringsliv

– Et kutt på 25 millioner av en kostnadsbase på over 600 millioner bør være mulig å gjennomføre uten at leserne opplever at det påvirker det redaksjonelle produktet, skriver sjefredaktør i Dagens Næringsliv Amund Djuve i en e-post til Klassekampen.

Les hele Klassekampen på nett

Få nyhetene som setter dagsorden, analysene som betyr noe og stemmene som teller. Abonner i dag.

Bli abonnent

Allerede abonnent?