Det er Jonsok i dag. Det er eit fint høve til å fortelja litt om svake femininum og o med kvist! Jonsok er det danskar og austlendingar og mange andre kallar St. Hans. Svenskane er profane nok til å kalla det midsommar, for det er jo det det handlar om: Ei feiring av den lengste dagen i året då sola snur, og som den kristne kyrkja overtok som ei feiring av døyparen Johannes, som skal ha vore fødd seks månader før Jesus. Både Hans og Jon er kortformer av Johannes.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn


