No står vi midt i den søtaste, koselegaste og godaste tida: Jordbæra er norske, lamma er søte og på DNT-hytta i Iungsdalen kan du mjølke både ku og geit.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
Beitedyr er ein liten del av eit stort krinslaup. Kan det vere dei leverer økosystemtenester til oss der ute?

No står vi midt i den søtaste, koselegaste og godaste tida: Jordbæra er norske, lamma er søte og på DNT-hytta i Iungsdalen kan du mjølke både ku og geit.
Allerede abonnent? Logg inn