I dag styres sykehusene av et omfattende direktørsjikt med lønninger som ligger langt over statsministerens. Økt byråkrati og opptil seks ledelsesnivå, har ført til at helsefaglige ansatte har fått lite anerkjennelse og ikke blitt hørt. Dette må et rød-grønt lag greie å snu!