KronikkSkjerm i skolen

Hva skal man bruke skjermen til i skolen, Bøe?

Den nye direktøren for Utdanningsetaten i Oslo, Marius A. Bøe, påpeker i Klassekampen at skjermen har en naturlig plass i skolen.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kronikk

KI kan gi økt produk­ti­vitet på kort sikt. Hva skjer lengre fram i tid?

Var UDs urani­ni­tiativ overfor Iran i 2015 en gjen­nom­tenkt politisk beslutning eller et tilfelle av diplo­matisk selvpro­mo­te­ring?

Våre naboland diskuterer ofte sprøyte­mid­ler. I Norge har det nærmest vært tabu.