KronikkSkjerm i skolen

Hva skal man bruke skjermen til i skolen, Bøe?

Den nye direktøren for Utdanningsetaten i Oslo, Marius A. Bøe, påpeker i Klassekampen at skjermen har en naturlig plass i skolen.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kronikk

De groteske globale ulikhetene er ikke naturgitt, og nettopp derfor kan myndig­he­tene endre dem.

Kan store fotball­pre­sta­sjoner påvirke fødsels­tal­lene i et land?

Mens mangfol­dige fellesskap feirer hverandre, bygges innsatsen mot hatkri­mi­na­litet ned.