KronikkSkjerm i skolen

Hva skal man bruke skjermen til i skolen, Bøe?

Den nye direktøren for Utdanningsetaten i Oslo, Marius A. Bøe, påpeker i Klassekampen at skjermen har en naturlig plass i skolen.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Kronikk

Mens mangfol­dige fellesskap feirer hverandre, bygges innsatsen mot hatkri­mi­na­litet ned.

Nå er det slutt på kubansk sovjet-kommunisme – ti år for seint, etter ekstremt press fra USA.

ICC har interne og eksterne problemer. Norge bør bidra på begge områder.