Opera

F-nøkkelen

Bergen Nasjonale Opera minner om at Jon Fosses forfattarskap er tufta på musikk og rytme.

Vellukka: «Asle og Alida» må gjerne få eit lengre liv etter dei planlagde speleperiodane, meiner Klassekampens kritikar. Foto: Monika KolstadVellukka: «Asle og Alida» må gjerne få eit lengre liv etter dei planlagde speleperiodane, meiner Klassekampens kritikar. Foto: Monika Kolstad

Asle og Alida

Bergen ­Nasjonale Opera

Libretto: Jon Fosse

Regi: Sofia ­Adrian Jupither

Musikk: Bent Sørensen

Dirigent: ­Johannes Gustavsson

Med: ­Wiktor Sundqvist, ­Louise ­Mc­Clelland Jacobsen, ­Johannes ­Weisser, Randi Stene, Christina Jønsi, Frank Kjosås og Alma Kraggerud

Medan eg byrjar denne teksten, ljomar kyrkjeklokkene frå Vangskyrkja over torget på Voss. Kanskje var det nett ei slik bygd dei drog frå, Asle og Alida, dei to unge elskande som ifylgje trilogien til Jon Fosse reiser frå staden Dylgja og sørover til Bjørgvin. Ho høggravid, han med felekassa i hendene. Elles eig dei ingenting.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Mer fra Klassekampen

For

Leiaren i FORs ungdoms­parti hyllar Nord-Korea og kallar det eit av verdas mest demo­kra­tiske land.

Israel og palestina

Benjamin Netanyahus rådgiver talte i Bergen i går. Nå må Kripos vurdere om han skal pågripes for krigs­for­bry­telser.

Festivalrapport

Alt Dimitrij Sjosta­kovitsj skapte, må sees som en dans med det sovjetiske regimet, skriver Magnus Andersson.