Opera

F-nøkkelen

Bergen Nasjonale Opera minner om at Jon Fosses forfattarskap er tufta på musikk og rytme.

Vellukka: «Asle og Alida» må gjerne få eit lengre liv etter dei planlagde speleperiodane, meiner Klassekampens kritikar. Foto: Monika KolstadVellukka: «Asle og Alida» må gjerne få eit lengre liv etter dei planlagde speleperiodane, meiner Klassekampens kritikar. Foto: Monika Kolstad

Asle og Alida

Bergen ­Nasjonale Opera

Libretto: Jon Fosse

Regi: Sofia ­Adrian Jupither

Musikk: Bent Sørensen

Dirigent: ­Johannes Gustavsson

Med: ­Wiktor Sundqvist, ­Louise ­Mc­Clelland Jacobsen, ­Johannes ­Weisser, Randi Stene, Christina Jønsi, Frank Kjosås og Alma Kraggerud

Medan eg byrjar denne teksten, ljomar kyrkjeklokkene frå Vangskyrkja over torget på Voss. Kanskje var det nett ei slik bygd dei drog frå, Asle og Alida, dei to unge elskande som ifylgje trilogien til Jon Fosse reiser frå staden Dylgja og sørover til Bjørgvin. Ho høggravid, han med felekassa i hendene. Elles eig dei ingenting.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Mer fra Klassekampen

Kina og eu

En halv­hjer­tet feiring av 50 år med relasjoner mellom Kina og Europa gikk av stabelen i Beijing i går. Analy­ti­kere gir USA skylda for den kjølige atmosfæren.

Ytringsfrihet

Stephen Colbert tas av lufta, og ameri­ka­nere tar til gatene. Kritikere mener pressen gjør et knefall for Trump-ad­mi­ni­stra­sjonen.

Økonomi

Øystein Stray Spetalen hevder nordmenn har blitt fattigere enn polakker med Støre ved roret. – Sær sammen­lik­ning, sier sjeføkonom.