Bransjefestivalen Bylarm kunne i år vært omdøpt til BlåLarm, ikke fordi det var så humørsyke aktører, men fordi begivenhetenes sentrum var i et visst street art-utsmykket område av hovedstaden. Inkluderer man Ingensteds var det fire offisielle scener i dumpa ved Akerselva. I tillegg var det DJ-og gatefesttilstander på framsida mot Brenneriveien.
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn



