Økonomi

Tar frå dei rike

Regjeringa vil ta frå dei rike og gi til dei fattige kommunane. – Men det er framleis ikkje rettferdig, seier Eidskog-ordførar Kamilla Thue.

Robin Hood-tendensar: Kommunalminister Erling Sande (Sp) tar frå rike og gir til fattige kommunar. Foto: Stian Lysberg Solum, NTBRobin Hood-tendensar: Kommunalminister Erling Sande (Sp) tar frå rike og gir til fattige kommunar. Foto: Stian Lysberg Solum, NTB

I går la regjeringa fram nytt forslag til korleis inntektene skal bli fordelt mellom kommunane. Regjeringa gir 6,4 milliardar kroner meir til kommunane det neste året. 1,5 milliardar av desse blir fordelt til fordel for dei skattesvake kommunane. Målet er å få ned store økonomiske ­skilnader mellom kommunane.

Du må være abonnent for å lese denne artikkelen

Innenriks

Adopsjon

Regje­ringens grans­kings­utvalg fant ulovlige og uetiske forhold i norsk utenlands­adop­sjon, men vil ikke avvikle ordningen. Det skuffer Sofie C. Valoyes Flores, som ble adoptert fra Colombia.

Arbeidsliv

Stadig flere syk­meldinger bestrides: – Går hardest utover de mest sår­bare

Adopsjon

Grans­kings­ut­valget for adopsjons­saker legger fram sin rapport i dag. Da Sverige la fram en liknende rapport i fjor, anbefalte den avvikling av all utenlands­adop­sjon.