«I en av de verste regionene for menneskerettighetene er Israel et lys i mørket.»
— Vebjørn Selbekk i Aftenposten
Du må være abonnent for å lese denne artikkelen
Allerede abonnent? Logg inn
«I en av de verste regionene for menneskerettighetene er Israel et lys i mørket.»
— Vebjørn Selbekk i Aftenposten
Allerede abonnent? Logg inn